SPA - Salus Per Aquam

        Cu totii avem nevoie de o deconectare de la agitatia si stresul cotidian. Una din cele mai placute
modalitati de a realiza acest lucru este printr-o vizita la un centru SPA. Dupa atata munca meritam si noi cel putin o zi de relaxare totala, nu credeti? La SPA exista o intreaga paleta de servicii incantatoare de care putem beneficia. Un cocktail savurat in jacuzzi, aroma terapia sau un masaj de relaxare pot face minuni.SPA este locul unde spatiul, intimitatea, atmosfera si ritualurile va vor face sa va simtiti renascut.
        Eu am avut parte de o dubla placere, pe langa ziua excelenta la SPA, am avut placerea unei sedinte foto in compania unei domnisoare foarte frumoase, mereu cu zambetul pe buze. Am uitat de toate problemele, era doar acel spatiu menit desfatarii simturilor si nu mi-a ramas decat sa ma joc cu unghiuri, lumini, umbre, reflexii.
        Recomand tuturor sa incerce sa isi acorde cat mai des timp pentru propria persoana, de ce nu, intr-un centru SPA. Sa nu mai asteptam si sa beneficiem de acest tratament special de cate ori avem ocazia. Evadeaza din stresul vietii moderne intr-o oaza de calm si pace unde tot ceea ce conteaza este persoana ta!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu